29 Eylül 2011 Perşembe

Yeni Elbiseler Yolda :)

               Bir hevesle iki elbise birden kestim geçenlerde şimdi bir birini alıyorum elime bir diğerini:) Bu sene de geçen sene olduğu gibi BUSMEK'in kursuna yazıldım ve açılmasını bekliyorum kursumun. 17 Ekimden sonra belki el işlerinden dikişe pek vakit ayıramazsam diye daha bir üstüne düştüm:) İnşallah geçen sene yaptığım kurdela nakışı salon takımını ve bu sene yaptıklarımı blogumda paylaşacağımmm:) Aslında aklımda çok şey var, Hareketli aplike yöntemiyle yaptığım uyku seti, oldukça ucuz fiyata aldığım kumaşlarla diktiğim perdeler falan:)) Hepsini hepsiniii paylaşmam gerek tek tekkk:)) Ama şimdilik öncelik elbiselerde ikisi bir bitsin de bakalımmm... :)


            Elbisede kullandığım hazır yakayı ne zamandır nerede kullansam diye düşünüp duruyordum, yakaya göre elbise dikiyorum diyebilirimm:))  Aslında hep aklımda yakanın rengine uygun tonlarda bir kumaştan bluz yada elbise yapmak vardı, ama bu sene renkler çok kullanıldığı ve bencede çok hoş olduğu için böyle  tasarlamaya karar verdim elbiseyi. Hem kremin üzerine dikilince de yaka kendini daha çok gösterdi.Şimdi çok az bir işi kaldı, en kısa zamanda bitmiş halini de yayınlacacağm inşallah:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder